Balva iegūta ļoti sīvā konkurencē, un to saņēma video autors Aldis Ozoliņš.
“Zinātne ir rezultāts, zinātnei jātaisa komunikācija, bet gadās, ka arī pati zinātnes komunikācija gūst savu atzinību. Un tādējādi arī atgriezeniski zinātne gūst vēlreiz atzinību,” par iegūto balvu saka M. Kūlis.
Šis nav pirmais video klipa novērtējums, BalticBest 2022 klips ieguva 4. vietu, bet Ukrainas 23. starptautiskajā reklāmas festivālā klips ieguva atzinību.
Video tiek izmantoti vienkārši optiskie triki, telpiski 3D printēti objekti un pēcapstrādē veidoti video efekti, lai simbolizētu mainīgo patiesības un melu iedabu, perspektīvu nepieciešamību un vēlmi iesaistīties diskusijā par patiesībām. Līdz ar to video autori uzdod jautājumu par patiesības nozīmi un vērtību šodien, kas ir galvenais vadmotīvs Māra Kūļa grāmatā.